ویژگی آبگرمکن های کم‌مصرف بلاد با 90% راندمان

تفاوت ابگرمکن کم‌مصرف بلاد با سایر آبگرمکن های سایز بزرگ بلاد در این است که ارتفاع آن 20 سانتی‌متر کوتاه‌تر از موارد مشابه هست؛ طوری که در مکان‌هایی که مشکل ارتفاع از سقف را دارند به‌راحتی قابل‌استفاده هست. علت این امر کوتاه‌تر بودن پایه‌ی زیر منبع هست. نکته‌ی مهم این است که آبگیری این ابگرمکن 7 لیتر بیشتر از آبگرمکن های سایز بزرگ بلاد است؛ یعنی با ارتفاع 160 سانتی‌متر( با کلاهک) قادر به آبگیری معادل 160 لیتر را است.

با تلاش‌های شبانه‌روزی گروه، بلاد موفق شده است مصرف گاز این ابگرمکن ها را تا 75 درصد کاهش دهد و تأییدیه‌ی اداره‌ی استاندارد را از آن خود سازد. درواقع اگر این آبگرم کن خاموش باشد دما را تا 72 ساعت بالای 20 درجه‌ی سانتی‌گراد گرم نگه می‌دارد. علت این امر عایق سازی سرتاسری مخزن، با پشم سنگ با دانسیته‌ی 20 به ضخامت 5 سانتی هست. پشت لایه‌ی پشم سنگ، کاملاً آلومینیومی بوده که مخزن را گرم نگه می‌دارد. از طرفی اگر به‌طور مثال در طول 24 ساعت یک ابگرمکن 3 بار روشن می‌شود، این آبگرمکن یک‌بار روشن‌شده و برحسب مصرف آب گرم، خاموش شده و همچنان گرم باقی می‌ماند. همچنین در سایر آبگرمکن ها برای آن‌که دمای آب بالا باقی بماند، درجه‌ی آبگرمکن روی 4 یا 5 قرار می‌گیرد؛ درحالی‌که در این آبگرمکن درجه‌های 2،1 و3 نیز آب را گرم نگه می‌دارد. از مزایای دیگر، طراحی منحصربه‌فرد کوره‌ی آن بوده که موجب کاهش سروصدای آبگرمکن شده است.

افتخار گروه بلاد این است که پس از دو سال تلاش متوالی توانسته مهر استاندارد را از اداره‌ی کل استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران دریافت کند و این محصول بی‌نظیر را وارد عرصه‌ی بازار نماید تا بتواند بیش‌ازپیش بر اعتماد مردم خوب کشور عزیزمان ایران تکیه زند.

اعتماد شما افتخار ماست.